lalezar06 Herkese iyi akşamlar 🙋🏼♀️ 36+2 haftalık hamileyim, hastane çantamı hazırladım ama sadece bebek bezim eksik. Bu hafta bebeğim yaklaşık 3300 Gr oldu. Ve ben halen hangi marka ve kaç numara bez alsam karar veremedim, en az 3750 Gr doğması bekleniyor Yenidoğan 1 numaralar küçük mü gelir? Direk 2 numara mi almalıyım? Hangi marka tavsiye edersiniz? Beni bir aydınlatın 🥰
Oykuaygun lalezar06 ben evy baby almayı düşünüyorum. 1 numara bebek bezleri 2-5 kilo arası oluyor az bişey alırsınız onu kullanırsınız. Bide doğduktan sonra kilo veriyorlarmış biraz şişliği iniyormuş diye duymuştum
Merinosunannesii lalezar06 1 numara kücük gelmez 5 kiloya kadar oluyor valla ben prima ile baslamak istemedim iyi diyorlar ama numara büyüdükçe fiyst cok artıyor prima ya alışsın istemedim ya sleepy alacaktım ya molfix sleepy kalıplar kücükmüş bende molfix hipoalerjenik bez aldım 1 numara
Tugce1803 lalezar06 aldığın bebek bezine göre değişir. Benim oğlum 3530 gram doğdu Sleepy 2 numara kullanıyorum
_glc1991 Tugce1803 bende sleppy aldım 1numara küçük mü gelir acaba 5kg kadar yazıyordu 🤦🏻♀️ Bayada aldım😂
lalezar06 tugce_25 vallahi ekstra bir beslenme programı uygulamadim eskiye nazaran ama her gün muhakkak kuru incir ceviz tükettim sabahları, akşam uzeri de kuruyemiş ( kaju,antep fıstığı, fındık, kayısı) son bir aydır da bunlara ek.olarak hurma yiyorum.
lalezar06 _glc1991 ya 1 numarada 2-5 kg yazıyor mesela 2 numarada 3-6 yazıyor ben de anlayamadım o yüzden tam olarak hangisi iyi olur diye kararsız kaldım
_glc1991 lalezar06 sleepy çok övüyorlardı onu aldım ama geçen tiktokta çok yorum vardı bimin bezide çok iyiymiş
_glc1991 Tugce1803 Tugce1803 eyvahh 😃 120 li aldık bide tühh neyse 3kg dan fazla doğarsa olmaz o zaman 1numara
Eylulunannesi-2 lalezar06 ben cok arastrma yaptım kendi adıma sleepy den eminim çevremde kullanan örnekleri var ve herkes memnun. Tabi bizim için daha cok zaman var :) sleepynin kalıpları dar ama 2 den baslanablir. Yinede siz bilirsinz
Annem1 lalezar06 sleppy almıştım başta. 2.220 doğdu. 1 numarasını aldım biraz büyük geliyordu. Sleepy kalıp olarak küçük ama
lalezar06 Tugce1803 maşallah🧿 peki dedikleri gibi verdi mi biraz sonradan yoksa normal.oyle büyümeye devam mı etti? 1 numara sıktı demişsiniz de çünkü