B0220 biz biraz rahatsızım canm 36da almayı düşünüyor doktor gelişimimiz geride 2kiloyuz şu an ve 35haftalığız barış bey bu gün alıcaktı sezeryanla normalde istemedim ben doktorumdan memnundum ama anka hastanesi için çevremde pek iyi şeyler duymadım küvezde iyi bakmıyorlar felan dediler korktum açıkçası bide barış bey de küvezde yer olmayabilir başka hastaneye sevk edebilirim demişti o da kafamı karıştırdı gitmedim ameliyata pazartesi emel hanımda randevum var onla devam edicem