Bende insulin kullanıyorum ilk ölçümde sekerim 126 50 gr şekerli glikozdan sonra ilk ölçüm 331 ikinci ölçüm 207 üçüncü ölçüm de sekerim 204 cıktı endokroloji tarafından insulin başlandı ve diyetisyen le beraber diyet yapıyorum sabah öğlen akşam 7 yapıyor gecede 20 yapıyorum günde 6 defa ölçüm yapıyorum açlık ve tokluga bakiyorum açlık 95 98 civarı tokluk sekerim 145 165 civarı çıkıyor