Hsrt42 3-6 ay normal eğer anne sütüyle sadece besleniyorsa. Benim kızımda oğlumda öyle şuan 1 aylık olmamıza rağmen öyle kızım. Poposunu zeytinyağı ile kulak çöpüyle uyarabilirsin . Buarada burda genellikle hamileler var CNm bu konular pek cvp bulmaz happy kids programı var Doğum yapmış annelerin hepsi orda buradaydık oraya geçtik hem gereksiz konularda YÖK genellikle bebeklerle ilgili konular konuşuluyor