3 tane full set hastane cıkışım var
alt ust takım 3-4 tane yenıdogan
gerısı 1-3 ay . 2-4 ay seklınde . Doğdukdan sonra gıdısata göre alıcam bır kısmını cunku bazı bebekler iri olabılıyor ya da tam tersi. Kıyafet almak en basit iş :)) ayrıca hedıye de cok gelıyor etrafta oyüzden doldurmadım .