Senelerdir hemoroid var ama kabızlık yok. Arada bir oluyor ama o meme hic gitmiyor delirmek uzereyim hamileliğimde gitmedi hiç hep dışarda ağrı yok kaşıntı var ağrısı abartılacak kadar değil ama Sorun şu ki normal Doğum yaparsam nasıl ıkınacağım şimdi bile tuvalette ıkınamıyorum. Delirmek uzereyim nasıl atlatırım lütfen bana kesin olmayan uyuşturucu kremler önermeyin kullanmadığım krem kalmadı. Ama bildiğim kadarıyla icerde de oluyor disardaki iyileşirse bile icerde oluyormuş. Tavsiyelerinizi yazarsanız sevirimm