Merhaba, aynısını bana da söylemişti doktorum, sonrasında birkaç hafta bekleyip perinatologa gitmemi söyledi. İkili testimiz de güzel çıktığı için sorun yapmamamı söylemişti. Perinataloga gittiğimde de düzelmişti çok şükür. Zamanla düzelen bir şeymiş sanırım. Siz de Doktorunuz nasıl yönlendirdiyse öyle hareket edin muhakkak.