YusEb Merhaba kızlar ben dün decavit ve omega3 aldım doktorum yazdı ama baya pahalıydi.sizler neyi kullanıyorsunuz?fiyatları nedir?gebelik boyunca kullanacak miyiz?
lulu_ YusEb ben femix omega 3 kullanıyorum ve dediğin gibi pahalı bir ilaç yanında kan hapı ve damlamda var ve aylık gider oluyor.doktorum emzirme döneminde de kullanmami söyledi.
srpkse YusEb ben decavit ve maltofer kullanıyorum canm omega3 için bu zamana kadar balık tükettim ama artık sezonu bittiği için doktorumdan omega3 yazmasını rica edicem. Balık yağının fiyatı sorduğunda 80 civarı falan başlıyordu sanırım
aesma mrvedgli Esa her sağlık ocağı vermiyor sanırım ben istedim vermediler reçete yazdı her ay parayla alıyorum ☹😑
Cansummm YusEb ben hergün olmamakla birlikte marincap omega 3 ve decavit kullanıyorum. Birgün birinin diğer gün birini kullanıyorum yani haftada 3 tane birinden 3 tane diğerinden kullanmış oluyorum. Dr um o şekilde kullanmamı istedi.12. Haftamdan beri kullanıyorum 21+5 teyiz çok şükür
Aysehatun YusEb omega 3 olarak iyi bir balık yağ hapı kullanıyorum Omega Royal adı fiyatı 120 tl,decaviti ilk bana doktorum yazdı bende eczaneden para ile aldım ama aile hekimindeki hemşire ücretsiz veriyor her ay oradan alabilirsin
Kdrfts YusEb ben i mom ve elevit kullandim eleviti 30 haftada biraktirdi doktorum 38 haftadayim ama hala imom omega 3 ve oligafor kullaniyorum
Betus93 Kdrfts bildigim kadariyla elevitte domuz katki maddesi var. Banada vermisti doktor kullanmadan cope attim arastirip okuyunca. Bayerde onaylamis. E vitamininde varmis
Arya92 Decavit hiç kullanmadım doktorum vitamin vermedi kullan demedi yani OMEGA 3ilk zamanlar vermedi 24 ten sonra kullanmaya başladım sanırım Solgar kullanıyorum 35+6 haftalık olduk devam edicem
ElifKarata YusEb ikisinde kullanmadım hiç doktorm vermedi bende istemedim 🙂 Omega 3 tercih meselesi zaten ben balık tüketiyorum mesela oyuzden kullanmak istemedim
Deletedmom15257 YusEb cnm decavit ve kan ilacını sağlık ocagi veriyo ben 3 gün oldu kullaniyorum 7 haftadır da regenesis omega+vitamin iciyom
Deletedmom71 YusEb 13. Haftadayız şimdi doktordan geldim oligoferfol 3 paket verdi demir ve folik asit içeriyor. Birde d vitamini için devit-3 verdi. Hepsi toplam 15 tl tuttu. birde algae oil balık yağı verdi 78 tl di buda. Henüz kullanmadım bakalım
Karennn YusEb benim doktorum bir ay önce decaviti kesti omega3 verdi onun yerine regenesis max 45 tl 30+5 im bu arada
Gencanne01 YusEb decaviti sağlık ocağı verıyor ücretsız kayıtlı olduğun yere sor ıstersen . Omega olarak imom alıyorum 35 tl oda maalesef ılaclar bıraz pahalı