Merhaba hanımlar normalde soğan kürü 15 gün kullanılıp bırakılır ama bir çok kişi de yımurtlama görünce bırakmış. Ben adet bittikten hemen sonra başladım bugün 5. Günüm. Yumurtlama da gördüm. Bırakmalı miyim yoksa bikaç gün daha içsem mi? Bu kür vesilesi ile hamile kalanlar nasıl uyguladıklarını yazabilirler mi 💙