Bende ilk gebeliğimde düşük yaşadım ancak kürtaj olmadım doktora tekrar istediğimizi söyledim rahmin tamamen temizlenmiş korunmana gerek yok dedi folik asite devam et dedi ve tedbir olarak da coraspin verdi düşükten sonra 1 adet yaşadım diğer ay hamile olduğumu öğrendim canım inşallah sende güzel haberi en yakın zamanda alırsın ❤️