Almla Kızlar merhaba 22 kasımda adet olmam gerek di halen olmadm kan verdm test yaptm negatif kanı geçen hafta salı verdım bugün de evde kendim yaptm negatif ama sol kasıgım batmalar var ve kusmam var
lalamom Merhaba canım adetinin üzerinden çok uzun süre çekmiş ve kanda çıkmamışsa. Bi doktora başvur bence. Adet söktürücü tarzı birşeyler verebilir.
DefneninLiya Canım bayağı gecikmiş senin. ben de 7 gün sancı çektim belki de psikolojiktir bulantım vardı çok istiyorum bebeğimin olmasını. Sonunda regl oldum. Umarım psikolojik değildir ve mutlu haberi alırsın cnm 💚
lalamom Adet olma gününün üstünden 1 ay geçmiş. Yumurtlama günü falan derken en az 6 7 haftalık olurdu canım kanda çıkardı. Başka hekime de görün istersen. Adetin sökülürse diğer yumurtlama gününü takip edersin. Rabbim en kısa zamanda nasip etsin 🙏
Almla lalamom kuzum yedi aylık evliyim ilk ay progeston vermısti ama adet belirtim yok adet olcam zaman göğsüm şişerdi şimdi yok öyle