Kizlar selam. Bugun nstye girdim bebek hareketlerinde azalma var yarin da gel yine ayni cikarsa suni sanciyla dogumu baslatalim dedi. Ben 1 gun daha beklemek istiyordum. 1 ocakta dogsun diye. Bu sekilde dogumu baslatilan oldu mu ? Gun icinde de hareketsiz degil ara ara hareket ediyor.