Hanımlar 🙋🏻♀️sizlere nacizane şeker🍬 yükleme test günümü anlatayım🤰 Bence şeker 🍭yüklemesi testine hazırlıklı gidin🚶🏻♀️Birkaç gün🗓️öncesinde şeker🍫 ve tuz🧂tüketiminizi çok azaltın (ben1️⃣hafta öncesinden diyet yapmaya başladım🤭) Teste gitmeden gece ⏲️🌜12de yemegi😋kestim. Sadece su🚰 içtim. Sabah☀️sırt çantamı🎒 hazırladım, pandemiden dolayı😷 dışarıda hazır yiyecek içecek tüketmiyorum (evde tam bugday ekmeğine 🧀küçük bir tost🥪ve taze portakal🍊sıktım yanıma aldım, hastanede🏥midem bulanırsa🤢 diye çift✌🏻kat poşet, peçete🤧, ıslak mendil,kolonya koydum, kullandığım vitaminlerimi aldım☺️) devlet hastanesine gittim, doktor👩⚕️ hanım sisteme girişimi yaptı, reçeteyi yazdı📝, eczaneden şekerli suyumu🥤aldım(13₺) Kan vermeye gittim laboratuvara. Bir tüp kan 💉verdim. Hemşire şekerli suyu🥤 5 dk 🖐🏻 içinde iç, sonrasında hiçbir şey yeme icme (su bile😥) ve 1 saat sonra tekrar gel kan vereceksin dedi. Ben 30 saniyede içtim suyu ayakta🤭 eşim arabaya🚗gidelim, bekleyelim dedi. Laboratuvardan hastane 🚪kapısına kadar 20-30 adım🚶🏼♀️attım ve benim midem kötü 🤢oldu, başım döndü😵, bayılacak gibi oldum😲 kapı önünde biraz hava☁️ aldım ve en yakın banka🪑oturduk. Eşim🙋poset,pecete,kolonya hazırladı👏🏻 istifra etmemek🤧 için derin derin nefes😤 aldım. Zor tuttum. 20 dk sonra kendime geldim. Siz siz olun o şekerli🥤içeceği içtikten sonra ❗sakın yürümeyin❗ Hiçbir aktivite yapmayın emi güzel anneler💋😚 iyiki hazırlıklı gittim. Kanları💉 verdikten sonra 🥪 yemek mide bulantıma iyi geldi. Çok şükür tüm test sonuçlarım ✔️iyi çıktı 🧿☺️ Allah sağlıkla bebişlerimizi 👶🏻kucağımıza🤱almayı nasip etsin🙏🏻inşallah💜🌹Amin🤲🏻