S-U 37+2 yım , hayır hiç azalma olmadi , aksine kudurdu içerde 😂 sadece daha sert hareketleri artık resmen bebek gibi hareket ediyor içimde ama bir Gr bile azalma yaşamadım henüz , dediğim gibi çoğaldı benim ki 👶🏻