Bana da iki demişti yemeklerden yarım saat önce içiyodum ve inanılmaz bulantı oluyodu dediğiniz gibi zaten bulantım var üstüne ekleniyodu resmen söyleyince 1′e düşürdü ve gece yatmadan iç 2 saat önce yemeği kesmiş ol dedi. Siz de tekrar sorun isterseniz doktorunuza bi ayar çekicektir