Kubranurilhan Sonuçlarım çıktı henüz doktora gitmedim sonuçlar nasıl çıkmış bilenler cevap verebilir mi? ☺️👼 https://imgyukle.com/i/aNwq40
Canim_-bebek01 Kubranurilhan sanırım Sami ulusa gidiyorsunuz memnun musunuz ben doğum için orayı düşünüyorum güzel mi temiz mi ?
annebali12 Kubranurilhan hayırlısı olsun bende merak ediyorum haftaya gidicem ikili test için. Bir arkadaşın yazısına rast geldim fb beta yazan kısımda sonuç 50 nin altıysa erkek bebekmiş demiş. Bakalım bana bir tahminde buluncakmı doktor ☺️