Meldemmmmm 37 . Haftamdayim meme uclarim cok kasiniyor gecende yapışkan sivi geldi sizde de oluyor mu
Ozdmrkbraa Meldemmmmm kaşıma canım sürekli nemli tut ucları acımasın sonraya o yapışkan sıvı süt gelmeden önce geliyor
Meldemmmmm Ozdmrkbraa tamam canim cok tesekkur ederim😀ben göğüs ucu kremi almadım sadece gümüş kapak aldim ancak kremde sart gibi siz hangisini onerirsiniz
Ozdmrkbraa Meldemmmmm ben bitkisel krem aldım canım piyasada ki markaları kullanmıyorum ama şu an iki göğsü yara olan biri olarak şunu söyleyebilirim ki fayda etmeyince en iyisi olsa bile fayda etmiyor 🥴
NurSema01 36+2deyim 3 gün felaket bi kaşıntı vardı bende de ne yapsam geçmedi suyla yıkayarak başka şeylerle uğraşarak kenarlarından kaşıyarak geçirdim ama ara ara oluyor hangi kremin faydası olur bilemediğimden almadım daha 🤔
Meldemmmmm NurSema01 tuzlu su sürdüm biraz iyi geldi artık düşünmemeye çalışıyorum yoksa bebekten önce ben kanatcam
Ozdmrkbraa Meldemmmmm mutlaka nemli tut bide ben e bebekten jelli göğüs pedi aldım krem yap sürüp onu koyuyorum iyileşsin diye sende dikkat et ☺️