bltern1 22 haftalık hamileyim guatr için bi ilaç kullanıyorum demir ilacı 2 ayrı vitamin ilacı aspirin birde omega3 kullanıyorum toplamda 5 ilaç 1 takviye kullanıyorum doktor verdi hepsini acaba çok fazla değilmi hamilelik için kafam karışıyor 🤔
Busraksu bltern1 Çok maalesef bende 22+3 ve bende çok ilaç kullanıyorum Magnezyum kullanıyorum bel ağrım çok olduğu için 2 farklı ilaç kullanıyorum B12 vitamini kullanıyorum D vitamini kullanıyorum Kan ilacı kullanıyorum Mide yanması için şurup kullaniyorum Son olarak decavit kullanıyorum 😁
pinar55 Busraksu magnezyum bel ağrısına iyi geliyor mu ? Benim yürüyünce aşırı bel ağrım oluyor iki gün sonra geçiyor. Bir de b12 ilacınızın adı ne acaba
pinar55 Benimde 13 hafta şimdi levetiron ve d vitamini kullanıyordum. Bu hafta demir ilacı , balık yağı, b12, decavit, kullanmaya başlayacağım. Bana da çok fazla geliyor bu kadar ilaç
Busraksu pinar55 Tek magnezyum kullandığımda faydası yoktu ikinciyi ekleyince gerçekten faydası oldu iyiyim Allah a şükür hiç yok denicek kadar azaldı ağrılarım B12 vitaminin adı ocean methyl b12
Merimex bltern1 sabahları multivitamin OMEGA demir içeren bir vitamin akşamları kalsiyum magnezyum çinko içeren vitamin okadar :)
Gozdeeb bltern1 zaten totelde demir, omega-folik ,magnezyum 3 ilac veriliyor. Sana ek asprinle guatr gelmis. Cok değil yani.