gebeligimin yaklasik 9.haftasina kadar düşük önleyici iğne kullandım 12.haftaya kadar da progestan fitil kullandim dün tekrar doktora gittim belim çok ağrıyor diye tekrar iğne ve fitil verdi bana 16.haftadayiz bugün de bir bayandan o igneleri kullananların rahimi açılmaz sen kesin sezeryan doğum yaparsın ddi böyle birşey duyaniniz oldu mu bu doğru olabilir mi çok şaşırdım