bugun nst de duzenli sık sancılarım cıktı doktorum kasılmaların cok sık oldugunu normal olmadıgını erken dogum riski oldugunu söyledi catı muanesi oldum acılma yok fakat yumusama ve incelme var dedindi adalat ve progestan kullanmam gerektigini sancilarm azalmazsa hastaneye yatısım uapılıcak acaba aranızda kullanan oldumu bu arada 35+2 günlügüz