Kbradnmz Ya arkadaşlar bişey sorcam. Ben hastane çantası hazırlıyorum da çocuğu 2 kat giydirirsn ona göre al dedi bir kaç kişi. Kararsız kaldım. Siz nasıl yaptınız. Tek kat yeterli mi sizce. Ocak sonu bu arada doğum.
Alyaveannesi Kbradnmz benim bebegim de 30 ocakta dogmustu tek kat hazirladim ben tani yaninda bi kat daha bulundurabilirsin ama zaten cikarken battaneye falan olacak üşümez korkma
Evrem93 Kbradnmz kimse bebeği 2 kat giydirmiyor canım sadece yedek koydum bende çantama 1 takım alt üst bir de doğumda bebeğin giyeceğini koydum 😊
Asude967 Benimde şubat bn alt üst takım ve içine çıtçıtlı badi ve çoraplı altlardan ayarladım zaten pazen ve battaniye sarılacak