7+4 günlüğüz şuana kadar hiç bişi aşermedim çoğu şeyden tiksiniyorum sadece elma ,armut ve nara olan bağlılığım bi kaç kat arttı sürekli buz gibi şeyler tüketmek istiyorum içim yanıyor sanki😂ha bi de aşermelerle çocuğun cinsiyetinin bi alakası var mı çok merak ediyorum 🙈