Izmirdeyim 4 yıllık evliyim 3 sene önce düşük yaptim ve ondan sonra olmadı bu güne kadar prolaktin hormonum yüksek çıkiyodu bir sürü ilaç kullandım olmadı bu son zamanlarda sabrım taşıyo artık psikolojikmen çok kötü oluyorum evlendiğimden beri hep enfeksiyonum oldu buda eşimden kaynaklanıyor muş enfeksiyon varsa gebelik olmuyo bende aşılama düşünüyorum bana hastane ve doktor konusunda tecihi olan bilgisi olan var mı ne yapmalıyım