İyi aksamlar 8 haftalk hamileyim gecen hafta bebeğimizin kalbi normal atıyodu ama bu hafta doktorumuz başta kalbi durmus dedu sonra radyolojiye yönlendirdi radyoloji de çok az atıyo dedi dua edin lütfen ve ne yapabilirim acaba baska hastaneye de gitmelimiyim