Merhaba anneler.
26+1 günlük hamileyim. Arada bir sağ kasığımda sancı tarzında hafif ağrı oluyor. Bugünde sabahtandır sağ kasığımda hafif şiddetli ağrım vardı. 15 dk önce falan bu sefer sağ alt tarafımda ağrı oldu. Zonklama batma tarzı bir ağrı. Hâlâ sürüyor. Bu normal mi? Acile gitmelimiyim? Sağ böbreğimde taş var. Sağ kasıkta hafif olan ağrıları ben taşa bağlıyordum normalde.