Merhaba hanımlar 20. Haftadayım idrarda yanmayla tahlil yaptırdım kültürüm çıkmadı henüz fakat tam idrar tahlilimde amorf ürat yani kum döktüğüm çıktı şu anlık su içiyorum ilaç vermediler serklajım var ve enfeksiyondan biraz korktum yaşayan var mı ???