Deletedmom202 16+3 haftalık hamileyim Hurma yiyip tuvalete çıkıyorum kimileri yeme son ayda yenir doğumu kolaylaştırdığı için kimilerinde adıl son aylarda yememelisin erken Doğum riski için diyorlar hangisi ?
Rasev Deletedmom202 sabahlari ac karina kuru kayisi yeye bilirsin veya ackarina 2bardak su içe bilirsin suyu içdikden 1saat sora yemek yiye bilirsin
Deletedmom202 deletedmom43 denedim ceviz kayısı incir suya koyup akşamdan sabah içtim kefir iyi geliyor bazen
deletedmom43 Deletedmom202 Aynen. Kefirde süper olur. Kayısıyı akşamdan suya koy hatta,sabaha kadar beklesin. Sabah kalkınca o suyu iç,kayısıları da ye
Deletedmom202 Arkadaşımda açıklama yaptı Hurma son aylarda yenir genelde.. ama bu ramazan hurması.. icindeki bi madde dogum hormonunu tetiklermis.. gunu gelmis kadinlara önerilir.. bence sen fazla yeme
deletedmom43 Deletedmom202 Doğrudur canım. Benim hiç kabızlık sıkıntım olmadı şükür ama olsaydı da Duphalac içemezdim heralde, midem bulanıyor ondan
GldnUysll Kabizlik icin en iyi faydasi olan şey yeşillik bol bol tüketin ben cözümu öyle buldum sindirimi kolaylastiriyor cnku
deletedmom43 Deletedmom15257 Üzülmüyorum. Ben haram ettim zaten. O yüzük veya parası ona yaramayacak ki. Zor durumdaydı, daha beter olsun
Handemehmet Normalde hamilelerde olurmus bende de hiç olmadı cpk şükür. Ama suyu cok için kesnlikle birde yogurdun durunca olusan sarı bi suyu olur onu için direk birebir😂😅