Merhaba herkese Bugün doktora gittim ve antikor testi pozitif çıktı doktor bunun riskli olduğunu ilerde bebekte sıkıntı çıkarma ihtimali olduğunu söyledi bizde kan uyuşmazlığı olduğu için çıkmış ortaya bu durum normalde iğne yapılıyor ama antikor pozitif çıktığı için gerek görülmedi böyle bir durum yaşayan var mı 😔