Sweety12 benim arkadaşım a da aynı teşhis konuldu şuan 37 haftada hicbi sorun olmadı sadece yakından takip edildi iki haftada bir kontrol oldu rabbim korudu zaten son haftalarda da risk kayboluyormuş sende dua et takibini yaptır canım hepimizin farklı farklı riskleri var Allah hepimizin sağlıklı sıhhatli kucagımıza almamızı nasip etsin bebeklerimizi