2melekannesi_ evet pıhtılaşma çıktı
16 haftalık bebeğimi kaybettim 9 ay önce ardından genetik testlerimi verdim ve sonuç hem coraspin hemde igne , valla canım doktoruma dedim hergün aynı saatte alamayabilirim oda tok ol yeterli dedi genellikle kahvaltıdan sonra içtiğim için sıkıntı olacağını düşünmüyorum