Kızlar selam 🙋♀️
dün post açmıştım sancımı diye, bugünde uzandığım halde normal adet ağrısı gibi ağrı geliyo doktorumu aradım yarın gel dedi normalde pzartesi gitmem gerekiyodu ama ara sıra oturup kalkarken aniden sancı girip çıkıyodu bugünde adet ağrısı gibi sancı oluyo dinlensem bile geçmiyo planlı sezaryan olacağım ama günüme daha var 38 haftalığım bu arada