Oykuaygun elcn4139 gereksiz ve çok pahalı geldi normal Bi hastane çıkışı aldım indirimden 60 TL ye yeterli gelir ☺️
Deletedmom79 elcn4139 bir kerelik giyiliyor internet üzerine cok pahalı oluyor ama hatıra diye ben tulum takımı aldım internetten model baka baka kendim yaptım canım istersen öyle dene hem kendin yapmış olursun bebeğine daha özel anlamlı
Amneala1721 Çok giyilmiyor ama bence çok güzel bir hatıra ben yaptırdım hem uyguna yapan sayfalarda var