Malidlgz Merhaba kızlar 6+6yim mide bulantim çok ve limon iyi geliyor günde yarım limon yiyorum sonra bir iki gün ara veriyorum zararlı diyorlar canım istiyor hemde seviyorum ama bebeği düşürür diyorlar korkuyorum bir yandan sizce yenmeli mi 🥴
Bgm_61 Malidlgz Limon gebelikte çok faydalı. Sadece aşırısı tansiyonunuzu düşürebilir. Ben bol bol eklerim salatalara başından beri 😍
nida50 Malidlgz ilk haftalarımda ben 1 tane limon yiyordum günde 🤭 bebek düşürür diye bir şey duymadım ben. Ek bir rahatsızlığınız ya da kanınızla ilgili bir sorun varsa o ayrı tabi. kendi doktorunuza yine de danışın.
arelaslan Malidlgz ben turşuyu limon tuz döküp yiyordum . 3 ay çanım hep ekşi istiyordu. Ama şimdi asla yemiyorum sadece tatlı doktor tatlıyı biraz riske götürüyorsun kendini dedikce daha çok yiyorum 🙄
mercimeginanne Malidlgz bnmde ekşi keserdi bulantımı 🙈 ekşi dondurma, vişne suyu, limon, mandalina falan yerdim 🙈🙈🙈🙈