dilo- Gulsen4224 Ahh sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun ve hayırlısıyla bir kızım var bu da erkek olsun inş.Çok teşekkür ederim
Kulcekubra https://imgyukle.com/i/ajApOx https://imgyukle.com/i/ajAil0 Banada bakar mısın @Gulsen4224
Kulcekubra Gulsen4224 teşekkür ederim canim inşallah rabbim hayırlısını versin tabiki ama iki oğlum var kızım olmasınıda çok isterim 🥰
Bebegimibeklerken22 smart - view on Resim Yükle - Hızlı Resim: https://imgyukle.com/i/ajbGnR bana da tahmin yapar mısınız?
Glsh1234 Eylulunannesi-2 erkek olmuş olsaydı 11 haftada hemen söylerdi doktor erkek gibi gözüküyor diye erkek çok erken belli ediyor kendini kız ise baya geç
Eylulunannesi-2 Glsh1234 doktorm söylemeyi düşünmuyordu sanrım ben sorana kadar. Çünkü kesin olmaz dedi saolsn ben ısrar ednce söyledi :) coğunluk kız dan yana. Allah saglıkla versin de bana :)
dilo- Emel38 Ahh inş ama kordon o bence çünkü doktor daha erken dedi 11+4 olmamam rağmen.3 hafta sonra kesin birşey diyebilirim dedi