Mom-2 Bugün kontrolüm vardı 30+3 deyim doktor gelişimi herşeyi iyi dedi sekreterine sayarken duydum plesenta anteriorda dedi şimdi internetten baktım rahmin önünde olması demekmiş ama doktorum birşey demedi kötü birşey olsa söylerdi değil mi vesvese yaptım hiçbirşey söylemedi ama
3506 Mom-2 Bu haftaya kadar ilk defa mı söyledi doktorunuz? 🤔Herhangi bir kanama, lekelenme yaşadınız mı bu haftaya kadar? İnternetten araştırdım, duyduğunuz anterior kelimesinden emin misiniz? Belki anterior değil demek istemiştir.🤔🤔🤔
Sedosunuz Mom-2 canım 36+2 yim ilk başlardan beri bu terimi kullanıyor doktorum. Sezeryan olduğum için sıkıntı yok normal doğuma engel sadece birde ilişki pek önermiyorlar bebek eşi yani plasenta aşağıda demek korkma bizde bir sıkıntı yaratmadı şükür
MihricanA Mom-2 Ön duvarda demek canım sakıncalı değil benim doktorum da öyle söylemişti bende ayni senin gibi arastirmistim sordum alakasi yokmus on duvara yerleşmiş sadece
Mom-2 3506 canım bende baktım internetten ama bana hiçbirşey söylemedi riskli bir durum olsa söylerdi herhalde
3506 Mom-2 Yani anteriorda derken plasenta önde mi demek istedi , anlamı oymuş 🤔 YouTube Dr. Kağan Kocatepe rahim büyüdükçe öndeyse bile rahim ağzından yukarı doğru gider diyor, çoğunlukla risk oluşturmaz, demiş🤲🏻🧿🤲🏻🧿
3506 Mom-2 Ben de öyle düşündüm, inşallah Allah’ın izniyle sıkıntı yoktur, doğum sezaryen de demedi di mi?
MihricanA Mom-2 Hayir demedi zaten rahim agzini kapatmamis on duvara yerlesmis demek ya önde ya arkada oluyor