Benim ilk hamileliğimde 35. Haftada doğum yaptım bu nedenle şimdi çok tedirginim ama her muayenede doktorum ısrarla her gebelik farklıdır ilki öyle oldu diye yine öyle olacak değil diyor. Her doktorun bu konuda görüşü ayrı sanırım. Umarım zamanında gelir evlatlarımız