Kızlar ben ikizlere hamileyim. Daha 15+5 deyiz. İnşallah sağlıkla kucağımıza almayı bekliyoruz. Merak ettiğim konu şu . Doğumdan sonra bebişler anne kayınvalide falan evde nasıl oldu? Ben daha önce 3 kez ameliyat geçirdim. O yüzden sezaryenden pek korkum yok şimdilik. Sadece o iki bebeğe bakım aşaması nelerin yardımına ihtiyacım olur onları merak ediyorum. Yani ne yapsam daha iyi olur yanımda biri ya da birileri mi olmalı yoksa kendim de halleder miyim ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻☺️