birprensesvebirprensannesi Doktordan geldim şimdi 12+2 haftalığım. Doktor kasılmaların var düşük tehlikesi olabilir dedi böyle durumla karşılaşan oldu mu? Bide doktor pek ilgilenmedi 5 dk anca baktı. Bide serum takalım dedi bende istemedim yanlış mı yaptım 🤷
paradiseeeeee birprensesvebirprensannesi kendine başka doktor bul daha erken kekin yola onunla devam et hangi semt sehirdesin yaz kızlar yardımcı olur mutlaka bende doktorumu değiştirdim soru sormadan bişi anlatmıyor diye bide numarasını vermiyor diye
Gizoos birprensesvebirprensannesi canım şuan bende aynı durumdayım 22+5 deyim rahim uzunluğum kısalmış 27mm 1 hafta yat tuvalete kalk sadece dedi düşük önleyici iğne yaptı rahim uzunluğu 25mm düşerse rahime dikiş atıcaklar. Ayakatlarını uzat dinlen canım.
Drf birprensesvebirprensannesi bende ilk olarak bi doktora gittim ve hiç içime sinmedi dediğin gibi resmen 5 dk bile sürmedi ne bir bilgilendirme ne ilgi gerekli bilgileri bile ayak üstü hızlı hızlı anlatmıştı ki onlar genel bilindik şeyler. Eşime değiştirmek istediğimi söyledim başka yok dedi. Normalde haftaya kontrole gidecektik bugün kanama gördüm ve başka doktordan randevu aldık direk. Bu seferki çok içime sindi çok sakin tüm soru işaretlerini giderekcek açıklamalar yaptı uzun uzun ulrasyondan kontrol etti. Kesinlikle doktor içinize sünmemişse başka birini de deneyin. Bu arada bende özele gittim bazı tetkikleri devlette yapabiliyorsunuz özel pahalı geliyor
Aloneanqel birprensesvebirprensannesi canım özel diye mi güvenmedin anlayamadım. Ben 3,5 haftadan beri hep özele gidiyorum. Çok şükür bir problem de olmadı
plakayerli birprensesvebirprensannesi evet insanın aklına para için mi acaba diye geliyor haklısınız. Ben de özele gittim en az 20 dk sürdü muayene o sebeple haklısınız başka doktor bulun bence
birprensesvebirprensannesi paradiseeeeee Aslında burdan önerisini de aldım ve ilk gittigimde 45 dk ilgilendi gayet memnun kaldım şimdi neden böyle yaptı anlamadım çıkış saatine yakın gittim acaba ondan mı anlayamadım 🤷
birprensesvebirprensannesi Gizoos Devlete gittim rahim gayet uzun bir sıkıntı yok dedi anlamıyorum durduk yere neden korkuttuklarini 🤦
birprensesvebirprensannesi Aloneanqel Ya hani hem ilgilenmedi 2 dk ilgilendi hemen serum yazdı durduk yerede almak istemedim devlette öyle bişey denilmedi kasılmalar ultrasonda görünmez ki dedi
birprensesvebirprensannesi plakayerli İşte düşündüğüm gibi oldu devletten geldim bir sıkıntı görünmedi mesela
Alinamoms birprensesvebirprensannesi hah bende şimdi bunu yazıcaktım ultrasonda acaba nasıl gördü diye. Nst aleti dışında görünüyor mu ilk defa duydum 🤦🏻♀️
Aloneanqel birprensesvebirprensannesi bence o gittiğin hastane ve doktor iyi değilmiş canım. Taktırmamakla iyi yapmışsın. Her özel farklı demek ki. Ben medical park a gidiyorum bir sıkıntı yaşamadım
birprensesvebirprensannesi Drf Yani bende de tam tersi oldu ilk gittiğimde o kadar güzel ilgilendi ki hayran kalmıştım bunda baya geçiştirdi beni 🤷
Mrvozdmr Usg de görünüyor bebeğin plesentası ya da rahim duvarı kontrakte oluyor benim 10 haftalıktan beri öyle korkulacak bir şey yok günde 1 kez progetan kullanıyorum Allah’a şükğr böyle böyle 27 haftalık şu an
birprensesvebirprensannesi Aloneanqel Yani saçma buldum kasilmalari evet bende hissediyor gibiydim zaten arada sırada ama serum ne alaka hadi diyelim tamam dedim eeee izotonik takıp yollayacak bişey koyamayacakki seruma ne gerek var 🤷