Ftm_binboa17 Benim ki de geç döllenmeydi hemde tam iki hafta geçti sonra 3 gün 5 gün derken arayı kapatmaya başladık bu ay inşallah tamamen kaparmış oluruz. Benim ki iki haftada 3 gün galan kapatıyordu başlarda meraklanma gününe yaklaşır o inşallah
Gamzeakd Berram21 bende öyleydim canım ikinci gebeliğim daha bi tecrübe olmasına rağmen ikincide daha korktum belki 6 önce gençtim o kdarda kötü düşünmüyordum. Şimdi çok fena kalp sesini duyduk şimdi 12. Hafta da giidcem 8 ocakta randevum var . Nasıl heyecanla bekliyorum. İyimidr acaba diye 🙈 rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin acılarını göstermesin inşallah 🤲🏻🥰
Berram21 Gamzeakd benimde ikinci gebeliğim canm ama insan yine çok heyecanlı telaşlı oluyor inşallah heoimiz sağlıklı şekilde kucağımıza alırız☺️