Merhaba bende cok kararsızım bebek arabası konusunda.. Oğlumda kanguru kullandım cogunlukla. Büyüdüğünde de baston almıştım. Ama cok zorladı. İtsen itilmiyo katlanması ayrı dert. Simdi kızıma biraz daha iyi bişey almak istiyorum. Yasadıgım yere yeni tasındım kimsem yok burda. Oğlum 5 yasında rahat edeyim istiyorum kullanırken. Travellar pek hoş ama aşırı pahalı. Napcam bilemedim