Ebruklfgul ilk hamileliğimde 4.ayımdan sonra yaşadım bunu sabah uyandığımda yatak kahve rengi bir sıvı olmuştu resmen kalktım o panikle gitti bebeğim diye ağla ağla öyle yetiştim dra hem eş’inde hem plesantada sıkıntım vardı tam 5 ay adet kanaması gibi kanamam oldu sonra rahimde polip buldular 8.ayımda alındı ondan sonra olmadı yani oğlum doğdu çok şükür şuan 5 yaşında Allahıma binlerce kere şükürler olsun ama ne zamanlar geçirdim bir ben biliyorum bir Allah şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık ve çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan o zmn annem yanımdaydı onuda kaybettim 1 sene önce😢Allah sağlıkla sıhhatle sorunsuz bir şekilde aldırsın inşallah🤲🏻🥰 kucağımıza biraz uzun oldu ama k.bakmayın😊😊😊