Ben de bu konuda sıkıntı yaşadm özel Muayenehaneye gidiyorum. Doktorumun yetkisi yok rapor yazmaya haliyle.. Devlet hastanesine gittim ordaki doktor ben yazamam kim başlattıysa o doktorla görüş dedi.. Kendi doktoruma söyledim.. Oda beni bulunduğum şehirde yarı özel yarı devlet Bi tıp merkezi var. Oraya yönlendirdi. Orda kadın doğumu hiç ikiletmeden yazdı. Her gittiğmde 3 kutu alabiliyorum ücretsiz bi şekilde.. Tanıdık falan bulabiliyosanız anca öyle olur herhalde. Doktorun nazına oynanıyor resmen yazması gerektiği halde.. Bazıları hiç sorun çıkarmıyorama bazısı da diretiyor anlamsızca