Hayırlı günler anneler 10+4 günlük hamileyim kusma ve bulantı için prilam dr kullanıyorum düşünüyorum acaba onunmu etkisi var diye ole bi halsizlik yorgunluk yapiyorki öğlen 12 de uyanıyorum uykumu aldığım halde hala sersem gibi oluyorum vücudum yorgun ilacı kullanmamda bulantim bir kere kusmam oluyor varmı benim gibi yasayan