Kızlar doktorum olası gebelikte perinatoloji bölümüne gitmem gerektiğini söylemişti peki bu bölüme gitmek için sevk şart mı süreç nasıl işliyor bilgisi olan aydınlatabilir mi adetin bir gün bile gecikip kan tahlilinde pozitif değeri görünce hemen perinatoloji bölümüne gelin dendi ilk kadın doğuma gideceğim orası mı sevk edecek yoksa direkt gidilebilir mi