portakalcicegii Kızlar henüz çok yeniyim 4 haftalık. Kabızlık yaşıyorum acil önerileriniz nelerdir. Çok zorlamakta istemiyorum suanda napcam bilmiyorum 😞
Ebru555 Aksamdan Bı kase ceviz yiyorum ben o cok ıyı gelıyo en bastan berı var 29 +2duan hayla devam bana ceviz ıyı gelıyo canm dene derıöm