GzdeAyvazKurt Arkadaşlar 2 li ve 3 lü taraması normal çıkıp da ayrıntılı ultrasonda bağırsak parlaklığı burun kemiği kısa diyerek down sendromu dedikleri oldu mu %70 oranında diyerek su alınmak isteniyor Bilgi sahibi olanlar var mı 😥😥😥
Zagrozunannesi GzdeAyvazKurt Allah kimseye taşıyamayacağı yük vermez canım bol bol dua et su mübarek günlerde allah çocuğunu sapa sağlam dünyaya getırmeyı nasıp eder insallah 🙏🙏bagırsakta ki parlaklık zamanla gecebılıyo canım burda bi kaç kışı de gectıgını yazmıştı zaten bizzat yaşayanlar vardı.. burun kemiği de belki genetıktır senın ve eşinin burnundan ya da Aileden’den gelen bi seydır fazla sıkma canını normalde 2li test bi risk varsa gosterırdı ama emin olmak istiyorsan ve seni neyin beklediğini tam anlamıyla öğrenmek istiyorsan amniyosentez ya da nifty testi yatırabılırsın🙏🙏
Fes909416 GzdeAyvazKurt inşallah yanılmışlardır canım şuan bende böyle bi durum içerisindeyim inşallah sağsalim doğar bebeklerimiz
deletedmom24 GzdeAyvazKurt canım kuzenimde aynı şey olmuştu ama onun 2 li 3lü taramaları da sıkıntılıydı. Ayrıntılıda da iyi konuşmadılar son çare karnından su alındı. Tabi bunlar olurken çoktan 5 aylık olmuşlardı ne uyku uyudu ne bişi yedi stresten hergün ağlıyodu. 15 gün sonra karnından alınan suyun sonuçları geldi ve sapasağlam bi kızınız olacak dediler. Oldu da çok şükür Allah kimseyi evladıyla sınamasın kalbini ferakvtut bol bol dua et
SevgiErcan GzdeAyvazKurt bi akrabayada böyle demişlerdi çocuk doğdu hiç bi sıkıntısı yok çok şükür bence başka doktorlara bakın zaten ben o teste girmeyi düşünmüyorum insanın psikolojisini bozuluyorlar
Hsna1 Inşallah değildir canım sağlıkla kavuşursun insallah yavruna ayıpsız kusursuz aklı fikri yerinde insallah
Duyguuuu Hsna1 ayıpsız kusursuz ne demek allah aşkına down sendromlu olunca yada engelli olunca ayıp mi kusur mü oluyor. Kimse engelli olsun istemez ama olursada yinede onlar bizim canlarımız. Lütfen kelimeleri doğru seçin
fk54 Hsna1 ayıpsız kusursuz demek ne demek ?? Acıklama yaparmısınınız rabbimin verdiği bir evlat oda ayıp kusur mu olur ne guzeldir ki bir annenin en büyük dünya katında sınavı allah tabıkı yasatmasın ama dünyanında sonu değil bunun için bile dua eden insanlar var evladımız olsunda nasıl olursa olsun die
Ekksl GzdeAyvazKurt Direkt Eyüp Ekici’den randevu al ve git. Ankarada en iyisi o biliyorsundur mutlaka. Kesin bir şey duymus olursun. İkinci ihtimal olarak da Ankarada Genoks tanı merkezi var senden kan alınıp inceleniyor bebekte down sendromu olup olmadıgı %99.8 kesin sonuc veriyor. Amniosentez en son ihtimal kalmalı bence. Çünkü bu Genoksta yapılan test zaten amniosenteze gerek kalmadan bebege zarar vermemek adına yapılan bir test
Ayb GzdeAyvazKurt eyüp ekiciye gidin ayrıntılı ultrason için iş arkadaşımın bebeğine kalp hastalığı var yaşamaz doğuma kadar dediler eyüp bey kontrol etti ve hiçbirşey çıkmadı gidin ondan da fikir alın
Hllssl benimde bebeğimin bağırsağında ve kalbinde parlaklık var bana da down sendromu riski dediler . Çok üzülüyorum kaç gündür, inşallah geçer sağlıkla doğarlar .
GzdeAyvazKurt Hllssl bağırsaklarda parlaklık down sendromu Da belirti olabilir dediler ama netten okudum bebek kan yutarsa da parlaklık olurmus bnmde sıvıda kan var demişlerdi kanama içerden olmuş aklıma o geldi olabilir
-incivera Hllssl bir arkadaşımın bebeğinde de kalp parlaklığı vardı doktoru kalp parlaklığı olan bir bebekte down sendromu vardır demiyoruz artık farklı testlerle belirliyoruz demişti artık bir kriter değilmiş içinizi ferah tutun allah sağ Salim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
GzdeAyvazKurt deletedmom24 benim 2 li 3 lü hep normal çıktı bebek ayrıntılıda sürekli yüzünü kapattı Bi göremedi 1 hafta sonra çağırdı o zman söyledi acaba yanlış olabilir mi de diyorum korkuyorum da su vermek de istemiyorum
Fes909416 GzdeAyvazKurt ultrasonda herşey normal fakat kan testinde yüksesk oranda down sendromu riski çıktı
deletedmom24 GzdeAyvazKurt çok takma su meselesine canım herkes verme şöyle zararlı böyle zararlı falan diyor ama alakası yok.
gamzeozer16 GzdeAyvazKurt ben sıvı aldırmadım banada riskli demişlerdi kan testi varmış bitane ondan yaptırdım sonuç bekliyorum sıvı alınması daha riskliymiş bende ücretli olan kan testini yaptırdım
esosh Ekksl ağzınıza sağlık. Ben tam aynı şeyleri yazacaktım siz yazmışsınız. Ben de nifty ve eyüp ekici sürecinden geçtim.
Ekksl GzdeAyvazKurt Bu arada ben de detaylıda aynı seyleri yasadıgım ıcın söylüyorum. Genokstaki nifty testini yaptırdım cok sükür bir sey cıkmadı
Sema99 GzdeAyvazKurt ben 2 ve 4 tarama testleri temiz çıktı belli bi ay sonra gidince suyumun fazla olduğunu söyledi ve kromozom fazlalılığı olduğunu down sendromlu olduğunu söyledi ve kordon kanı alıcaz dedi bnm hafta ilerdedir nerdeyse 7 ayın içindeydi kordon kanı aldılar ve çok şükür temiz çıktı yanılma payı yüksek herşey çıkıyor teste anne karnında iğne sokuyorlar hemen alıyorlar uyuşturuyorlar agrı hissetmiyorsun başta ondan sonra bi kaç gün iyi dinlenmen gerek agrın falan olur eski haline dönüyor bi sıvı var bide kordon kanı var ayına göre değişiyor benim bu üçüncü gebeliğim çok şükür temiz çıktı saglıklı
BraKarpuz GzdeAyvazKurt canım aynı şey benim başıma geldi hemen doktor değiştirdim. Diğer doktorum profesördü ve bana sadece bağırsak parlaklığı ile down sendromu olmuyor dedi.
Tugba2213 GzdeAyvazKurt dualarım seninle canım rabbım tum cocuklarımızı korusun şifa wersin inş🙏🏻 Bu mübarek günlerde