Seyma18 Merhaba kızlar 14+2 haftalık hamileyim. Çatlaklar oluşmasın diye 1ay falan bebek yağı kullandım. Cildimi çok kuruttu. Daha önce böyle birşey yaşayan var mı ? Kuruluğun gitmesi için ne yapabilirim acaba ?