mrv_b su içmeyince maalesef geçmiyor canım ben de hamile kalmadan daha idrar yolu enfeksiyonundan bayılmştım nefesin kesilmişti direk hastaneye yatırmışlardı ilerleyince kötü sonuçlar doğurabiliyor ne kadar da olsa enfeksiyon çünkü şimdi de hamilelik ten daha çok oluyor tabikiii su içemediğim zamanlarda çok ağrı çekmiştim