Nsyaatls Çatı muayenesi sonrası normal doğumdan korktum canım fazla acıdı doktor biraz zor olucak gibi dedi 🥺
Busra5168 Nsyaatls benim çok acımıştı ya kanamıştı bide ben eşimle 9ay boyunca bişey yapmadım onunda etkisi oldu muhtemelen çünkü bazısı hiç hissetmiyor ama benim çok acımıştı