Merhaba arkadaşlar buraya hep normal doğum hikayemi yazmayı istemiştim ama olaylar malesef her zaman bizim istediğimiz gibi ilerlemiyor. 37+2 de nişanım gelmişti hatta buraya da yazmıştım kızlar sanırım doğurucam diye 😅 ama bizimki biraz daha bekledi içerde. 37+5 de gece suyum geldi ve apartopar hastaneye gittik tabi. Sabah kadar hastanede yürüyüş yaptım kalktım oturdum yattım falan derken daha açıklık 1 cm di. Sabaha doğru suni sancı taktılar ama öyle yüksek dozda değil. Çünkü sancım vardı ama hissetmiyordum sadece. Sebebi ise bizim oğluş doğum kanalına değil kemiklere baskı yapması 😅 neyse sancıyı aldıkça tabi ben hissetmeye başladım. Rahim ağzında yumuşama var ama açılma yok. 2 dakikada bir sancılar başladı. Ama dayanıyorum illa normal olacak ya. En son ebe açıklık kontrolüne geldi. Ve nst sancım 5 dakika boyunca hiç aralıksız devam etti. Ama nasıl titriyorum. Normalde 30-40 sn sürmesi gerekirken 5 dakika sürünce ve hatta 5 dakikadan sonra da hala bitmeyince 10 dakika içerisinde kndimi ameliyathanede buldum. Doktorum poliklinikten koşarak ameliyathaneye geçmiş hazırlatmış resmen ameliyathane masası bile hazır değildi sedyenin üzerinde sezeryan oldum. Spinal yapıldı ve herşey o kadar hızlı oldu ki... sonuç 3,340 kg oğluş oldu... tabi sezeryan ağrısı ile birlikte. Demem o ki gerçekten bebek belirliyor nasıl geleceğini. Bu arada sancının o kadar uzun sürmesi rahimi parçalama ihtimali oluşturduğu için acil ameliyata alındım. Bu kadar uzun süre yüksek kasılmayı rahim kaldıramayabilirmiş. Rabbim herkese gönlünde ki doğumu nasip etsin arkadaşlar 🙏🏻 Şu an bebeğim ve ben alışma sürecindeyiz. Ama gerçekten yanımda ya şimdi gerisi hiç ama hiç önemli değil. Ne sezeryan ağrısı ne kalan göbek 😪😅